STAR WARS #1 "Źródła Mocy" Wielka Gra Scenariuszowa
Mieszkasz w Krakowie lub okolicach i chciałbyś urządzić imprezę urodzinową, firmową lub integracyjną ? Zapoznaj się z zakładką: Imprezy integracyjne.
Blog

STAR WARS #1 “Źródła Mocy” Wielka Gra Scenariuszowa

15-16 października na Arenie Mocy
Wilekie święto Star Wars

STAR WARS #1 “Źródła Mocy” Wielka Gra Scenariuszowa

Założenia i podział na frakcje, wyznaczenie ról
Sam tytuł sugeruje jaki jest motyw przewodni całego cyklu, wybraliśmy go ponieważ jest najbardziej oczywisty, choćby z uwagi na klimat i przewijające się na Arenie Mocy motywy i widoczną inspirację twórcy pola właśnie Gwiezdnymi Wojnami (znajdziecie tu: pamiątki, maski, grafiki a nawet nazwy zaczerpnięte ze Star Wars). Mamy tu znawcę, eksperta od tego tematu, który jednocześnie wie jak tworzyć ciekawe scenariusze paintballowe i nadarza się okazja nareszcie z tego skorzystać!
W grze pojawią się trzy frakcje, każda z nich ma przypisany sobie kolor, który pojawić się musi jako przeważający w strojach graczy, wyboru frakcji dokonywać będziemy już zgłaszając swój udział w grze:
1. Imperium – kolor czerwony
2. Rebelia – kolor zielony
3. Nieśmiertelni (mały elitarny oddział) – kolor czarny

NIEŚMIERTELNI – to oddział, który będzie realizował własne przydzielone mu zadania, nie znane innym frakcjom (np. będą mieli przeprowadzić zamach na Imperatora Vadera, przywódców Rebelii lub inne postacie pojawiające się w trakcie scenariusza). Nieśmiertelni są tolerancyjni a co z tego wynika wszystkich nienawidzą jednakowo i ponad wszystko kochają kredyty. Kolejnym ich zadaniem będzie interwencja w sytuacjach gdy dochodzi do łamania scenariusza, pacyfikując niepokorne frakcje i buntowników! W trakcie wykonywania zadań wszystkie frakcje będą zdobywać wspomniane już galaktyczne kredyty. Jeśli w jakimś momencie będzie Was na to stać być może uda się Wam wynająć Łowców Nagród, aby walczyli po Waszej stronie choć przez jakiś czas. Elitarność tego oddziału to nie tylko indywidualny tok gry i własne zadania, ale również fakt posiadania medyka polowego w oddziale (towarzszący im oznaczony medyk to zbuntowany Sith o wielkiej mocy, który leczy na miejscu i nie muszą wracać do punktów startowych, by po trafieniu kontynuować grę) w przypadku wyeliminowania medyka mają jeszcze do wykorzystania przydzielone pakiety medyczne, które działają tak samo (medyk także ma pakiet co oznacza, że eliminacja medyka następuje po drugiej utracie przez niego życia). Wszystko to sprawia, że trzeba się będzie napracować i nagłówkować żeby wyeliminować Nieśmiertelnych z gry – należy się też dobrze zastanowić kiedy to zrobić , bo jeśli ich celem są akurat przywódcy wrogiej Wam frakcji to wchodzenie im w drogę będzie zupełnie pozbawione sensu, narazicie się na duże straty i utrudnicie misję, która mogła przechylić na Waszą stronę szalę zwycięstwa!
Do tej jednostki nie ma zapisów, zagrają w niej zaproszeni przez nas Ocean’s Twelve, niektórzy zapewne pamiętają ich z tamtego roku, kiedy po raz pierwszy zagrali wspólnie na grze w Wędrzynie, współtworząc Kartel.
Z każdej frakcji wybranych zostanie po dwóch dowódców, których postaramy się Wam przedstawić wcześniej, oraz wylosowany zostanie jeden KRET (wrogi swojej frakcji agent), którego zadaniem będzie sabotowanie poczynań frakcji i działał będzie tak długo do póki nie zostanie ujawniony – po ujawnieniu automatycznie przestaje pełnić swoją rolę i pojawia się jago następca (O tym, że od tej chwili zostajesz kretem dowiesz się z wiadomości którą otrzymasz na swój telefon w przerwie pomiędzy scenariuszami i w ten sam sposób informujesz, że właśnie zakończyłeś działalność) Najlepszy z KRETÓW czyli ten, który najdłużej utrzyma się w grze i spowoduje najwięcej szkód dla swojej frakcji zostanie wyłoniony w drugim dniu gry i nagrodzony za skuteczność!
Frakcje rozgrywają kolejne ustalone scenariusze i realizują powierzone zadania, każdy scenariusz trwa 40 minut i kończy się zwycięstwem którejś frakcji!
Tak w bardzo ogólnym zarysie wyglądają założenia i strony biorące udział w grze

STAR WARS - Gra otwarta (Mały)
plakaty i obrazy BezSpin Klubu Areny Mocy
plakaty i obrazy BezSpin Klubu Areny Mocy
STAR WARS - Gra otwarta (Mały)

Ogólny zarys fabuły Star Wars #1 „Starcie Trzech Armii”:

W wyniku szeregu zdarzeń, odnaleziona zostaje mapa do jednej z planet będących legendarnymi źródłami mocy! Do tej pory planety te uznawane były jedynie za mit! Legendy głoszą, że ten kto odnajdzie źródło mocy będzie miał dostęp do prastarej wiedzy i niewyobrażalnej potęgi.
Mapa jest w posiadaniu Rebeliantów, wśród których jest kilku rycerzy Jedi. Gdyby udało im się dotrzeć do takiego źródła mocy byliby w stanie nawiązać kontakt z przeszłymi mistrzami zakonu Jedi i uzyskać dostęp do pradawnej wiedzy, co wyrównałoby ich szanse w walce z lordami Sithów i Imperium! Niestety w Rebelianckich szeregach znajduje się zdrajca i kopie mapy szybko wyciekają na zewnątrz. Mapa dociera do największego wroga Rebelii jakim jest Imperium, które natychmiast wysyła tam swoje statki!
W tym samym czasie na planecie zjawiają się również Nieśmiertelni, bezwzględni i pozbawieni skrupułów łowcy nagród, którym przewodzi Lord Sith, niegdyś jeden z lordów Imperium. Ciemna strona jest w nim bardzo silna. To dzięki niemu ten oddział najemników zyskał swoje miano, siejąc postrach wszędzie tam gdzie się pojawia – Sith jest utalentowanym medykiem, potrafiącym leczyć rannych oraz wskrzeszać zabitych towarzyszy na polu bitwy! Jego moc choć potężna – jest ograniczona. Gdyby jednak dotarł do czystego źródła mocy, stałby się najpotężniejszym Sithem jaki kiedykolwiek się pojawił, a jego łowcy dosłownie nieśmiertelni i prawie niepokonani!
Na zapomnianej od dawna planecie zapowiada się starcie mogące zadecydować o przyszłych losach całej galaktyki. Planeta staje się polem licznych potyczek i krwawych bitew, tajnych misji, zdrad, zamachów i walk o wpływy – Areną Mocy, na której do walki staną Rebelia, Imperium oraz oddział Nieśmiertelnych.
Na walczących czeka wiele tajemnic i skarbów do odkrycia oraz wiele zabójczych pułapek. Tylko najtwardsi wojownicy wyjdą z tego cało.

Termin wydarzenia

Start pierwszego scenariusza: 15.10.2022 godzina 11:00
Zakończenie eventu: 16.10.2022 godzina 18:00

Rejestracja (odbiór identyfikatora itd.):
piątek 14.10.2022 w godzinach 15:00 – 20:00
sobota 15.10.2022 w godzinach 8:00 – 10:30

After party czyli impreza dla uczestników:
sobota 15.10.2022 od godziny 20:30 do… to się jeszcze okaże

Ilość biorących udział Graczy

– minimalna ilość graczy – 100 osób
– maksymalna ilość graczy – 150 osób

Jak się ubrać na paintball ?
Strefa RC Areny Mocy

Zgłoszenie uczestnictwa w grze

1. wysyłasz maila na adres zdena@arenamocy.pl, w mailu muszą znaleźć się następujące informacje:
a. Imię i nazwisko uczestnika gry
b. nazwa frakcji, którą wybrałeś (Imperium lub Rebelia)
c. numer telefonu
d. rozmiar t-shirtu , który dostaniesz od nas w prezencie
e. jeśli chcesz kupić bluzę lub T-shirt zaprojektowane specjalnie na to wydarzenie – napisz które, podaj rozmiary i ilość oraz jaka ksywa lub imię ma być na plecach (wszystkie wzory
pojawią się w osobnym poście)
2. Opłacasz swój udział w grze, wybierając cenę biletu obowiązującą w terminie Twojej wpłaty (pamiętaj, że liczy się data wpłaty a nie data wysłania maila i tylko opłacone uczestnictwo będzie przez nas traktowane jako ważne!)

Cena Biletów

T1 – Uczestnictwo opłacone w terminie do 01.06.2022: 170 złotych (37 Euro)
T2 – Uczestnictwo opłacone w terminie od 01.06 do 01.08.2022: 190 złotych (41 Euro)
T3 – Uczestnictwo opłacone w terminie od 15.08. do 05.10.2022: 220 złotych (48 Euro)
* Obliczone na podstawie kursu z dnia poprzedzającego kalkulację – kurs euro zmienia się, natomiast ceny biletów pozostają takie same, informuję na wypadek gdyby w jakimś momencie okazało się, że wartości przestały być równe!

Wpłaty

• Wpłaty w złotówkach:
Assassins Paintball S.C.
PL 70 1240 4719 1111 0010 3809 8230
• Wpłaty w euro:
Assassins Paintball S.C.
PL 81 1240 4719 1978 0010 3809 8429
W tytule wpłaty należy wpisać: Star Wars oraz Imię i Nazwisko uczestnika gry!

W cenie biletu otrzymujesz:
– udział we wszystkich scenariuszach jakie będą rozegrane w ciągu dwóch dni imprezy
– dostęp do HP
– posiłek w sobotę (obiad)
– w razie awarii sprzętu uczestnika, udostępnimy mu zestaw z Emekiem aby mógł
kontynuować udział w grze
– pamiątkowy t-shirt z wydarzenia (można będzie je również kupić w cenie 50 złotych –
chętni muszą je wcześniej u nas zamówić : ilość i rozmiar – należy to ująć w mailu ze
zgłoszeniem)
– udostępnienie miejsca pod namiot liczba miejsc ograniczona (kto pierwszy ten lepszy)
– Identyfikator uczestnika
– napoje i przekąski w czasie after party (ograniczona ilość na każdą osobę)

Uwaga:
Jeżeli w dniu 05.10.2022 liczba zgłoszonych i opłaconych uczestnictw nie osiągnie 100 osób – w zależności od ilości zgłoszeń:
a. gra zostaje odwołana a pieniądze zwrócone
b. poinformujemy Cię ile osób zagra i zdecydujesz o swoim uczestnictwie lub rezygnacji -jeżeli zrezygnujesz pieniądze zostaną zwrócone

IMG-20211021-WA0008

Kulki

– Kulki będzie można zakupić na miejscu, postaramy się zapewnić Wam możliwość wyboru!
– można je również wcześniej zamówić w sklepie Assassins Arms Paintball Shop z informacją, że chcesz je odebrać na Arenie Mocy w czasie Star Wars!

Oczywiście nad przebiegiem całej gry i wszystkich scenariuszy – czuwać będą jedynie słuszni licencjonowani sędziowie paintballowi POL REF!

plakaty i obrazy BezSpin Klubu Areny Mocy
IMG_2638
Pytania i dodatkowe informacje:
Mail: kontakt@arenamocy.pl, zdena@arenamocy.pl
Tel.: 518 390 950

Paintball to nasza pasja - zobacz klip Areny Mocy

ArenaMocy

Write a Comment

Przeglądając witrynę największego pola paintballowego w Polsce: ArenaMocy.pl wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Czytaj więcej

Ustawienia plików cookie na tej stronie są ustawione na „zezwalaj na pliki cookie”, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą jakość przeglądania. Jeśli będziesz nadal korzystać z tej witryny bez zmiany ustawień dotyczących plików cookie lub klikniesz „Akceptuję” poniżej, wyrażasz na to zgodę. Więcej na ten temat możesz przeczytać na tej stronie tej stronie

Zamknij